Postanowienia ogólne:
- Każda próba oszustwa administracji lub innych graczy skończy się odpowiednią karą w Tabeli Kar.
- Ilość zawodników w zespole: od 4 do 6
- Wice kapitan zobowiązuje się do przejęcia drużyny w przypadku braku kontaktu z kapitanem lub też jego rezygnacji
- Administracja ligi zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w przypadku sytuacji spornych
Organizacja meczowa:
- 2 połowy po 5 min [brak limitu goli]
- Mapa: http://haxmaps.com/map/799 [mecz zostaje unieważniony w przypadku innej mapy]
- Kapitanowie zobowiązani są do zorganizowania sobie hostera
- 4 dni na kolejkę, w przypadku braku możliwości dotrzymania terminu:
- mecz zostaje przełożony na kolejną kolejkę [warunek - powiadomienie administratora ligi w ciągu 4 dni od rozpoczęcia kolejki]
- administrator wyjaśnia sytuacje z kapitanami, decyduje która strona zawiniła i kapitana drużyny utrudniającej rozgrywki usuwa ze stanowiska oraz karze w Tabeli Kar [po upływie 4 dni od rozpoczęcia kolejki]
- Obowiązkiem kapitanów jest nagrywanie rozgrywanych meczów, kapitan zwycięskiego zespołu wstawia wynik i nagranie na stronę, w przypadku remisu jest to kwestia umowna między kapitanami [Uwaga! Brak nagrania powoduje unieważnienie meczu]
- W przypadku gdy w meczu będzie remis, a żadne ze stron nie przekaże nagrania, w meczu tym zostaje wpisany wynik 0:0 [Obowiązuje od 5 Kolejki]
- Rozpoczęcie meczu jest równoznaczne z zaakceptowaniem serwera, składów, terminu i innych.
- W przypadku ucieczki gracza podczas meczu, dozwolona jest maksymalnie 10 minutowa pauza dla niepełnej drużyny, w tym czasie kapitan powinien nakłonić gracza do powrotu, jeżeli sytuacja na to nie pozwala przymusem jest wypożyczenie zawodnika, jeżeli już takowego posiada w swojej drużynie mecz zostaje przełożony i dograny w umówionym terminie
- Mecz rozgrywany w konfiguracji 4v1 lub 4v2, lub też 4v3 jest unieważniany
Zasady podczas meczu:
- Obrażanie innych graczy podczas meczu ligowego będzie karane w Tabeli Kar
- Ucieczka podczas meczu ligowego będzie karana w Tabeli Kar
- W sytuacji gdy znacząco wzrośnie ping na serwerze podczas meczu, u wszystkich zawodników, dozwolone jest zatrzymanie gry i dogranie jej na innym hoście [Warunek - zgoda dwóch kapitanów]
Wypożyczenia:
- Każda drużyna ma możliwość wypożyczenia sobie max 1 zawodnika w jednej kolejce
- Zawodnik ten może zostać wypożyczony tylko raz do danego klubu na cały sezon
- Zawodnik ten musi być uczestnikiem Ligi Power Big - 3v3
- Brak limitu rozegranych meczów przez zawodnika w kolejce [jeżeli spełnia poprzednie wymagania może wystąpić w każdym meczu danej kolejki]
- Brak formalności, administracja sama monitoruje przebieg wypożyczeń na podstawie nagrań meczu
- Wszystkie statystyki, które zawodnik uzyska na wypożyczeniu doliczane mu są do statystyk które zdobył w macierzystym klubie [tzn gole, asysty, stracone gole w przypadku bramkarzy]
- Drużyna, która dwukrotnie lub wielokrotnie wypożyczy tego samego zawodnika zostanie ukarana walkowerem w meczu, w którym grał "nielegalnie"
Transfery:
- Brak limitu transferowego w ciągu sezonu
- Każdy transfer musi zostać zgłoszony do administracji, zawodnik dopiero po wpisaniu w Oficjalne Składy jest uprawniony do gry w drużynie
- Zawodnicy przechodzący "z klubu do klubu*" muszą odpauzować najbliższy mecz swojej nowej drużyny
- Zawodnicy przychodzący spoza ligi nie muszą odpauzowywać żadnych meczów
*z klubu do klubu - nawet jeśli nie rozegrał żadnego meczu, ale był do składu zgłoszony
Walkowery:
- Walkowery są przyznawane w przypadku niestosowania się do regulaminu Ligi 3v3 - Power Big
- Mimo przyznania walkowera, mecz MUSI zostać rozegrany zgodnie z regulaminem. Mecz ten po prostu rozpoczyna się od wyniku 3:0 dla jednej ze stron.
Regulamin w całości został napisany przez administratora ligi Power World - damianka